piątek, 1 listopada 2013

Sporty Bag.

Cześć,

jak wspominałem w poprzednim poście- przeprosiłem moją maszynę do szycia i ponownie zacząłem tworzyć.

Na pierwszy rzut- torba. Wiem, że zrobiłem się nudny z tymi torbami.
Zostało mi jednak trochę piankowego materiału z którego wcześniej uszyłem bluzę.
Niestety nie zdołałem dostać więcej tego materiału, dlatego też nie pojawiły się inne wariacje wykorzystania tej tkaniny.
Szczerze powiedziawszy bardzo trudno się ją nosi. Jest zbyt sztuczna i nieprzepuszczająca powietrza.
Być może w zimie będzie spełniać swoje zadania. W lecie pełniła funkcję przenośnej sauny.

Początkowo torba została uszyta z krótkimi "uszami", jednak później zmieniłem zdanie i doszyłem dłuższe kawałki materiału. Moim zdaniem torba stała się bardziej praktyczna.










pozdrawiam,
SG.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz