sobota, 13 lipca 2013

Katowice.

Cześć,

przepraszam aż za TAKĄ ciszę na blogu. Po trzech przeprowadzkach i kilku zawirowaniach w końcu mam czas, aby coś napisać.
Dwa tygodnie temu zacząłem staż w Katowicach i dopiero teraz zacząłem ogarniać wszystko inne co niezwiązane z nowymi obowiązkami.
Nigdy nie byłem fanem Katowic i nie wygląda na to, aby w bliskiej przyszłości uległo to zmianie.
Obiecuję, że w tym tygodniu pojawi się jakiś konkretniejszy wpis i parę (może głupich i błahych) zdań na temat co mnie dziwi, przeraża i fascynuje w tym mieście.
Apel: gdyby ktoś coś wiedział na temat fajnych wydarzeń, wernisażów, wystaw, miejsc itp odbywających się w tym mieście- napiszcie w komentarzach. W końcu spędzę tutaj trochę czasu, a nie tylko pracą człowiek żyje:)

SG


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz